Gran festa do campo a través galego

Información
Localidades de Galicia | 08 Noviembre 2021 | 30 votos | Correo electrónico | Imprimir
social youtube xornalgalicia   feed-image

campoatraves 8 11 2021Excelente Campionato de Campo a Través o vivido esta fin de semana nas Illas das Esculturas baixo a organización de Concello de Pontevedra, Sociedad Gimnástica e Federación Galega de Atletismo.

Baixo un día primaveral e nun circuito liso pero esixente, preto de 400 atletas xuntaríanse para desenvolver os seus distintos campionatos na modalidade de individuais (categorías Sub16 e Sub18) e de clubs no resto de categorías.

social youtube xornalgalicia   feed-image

abusos iglesia 468x280Un sacerdote e profesor de relixión do colexio Salesianos de Vigo foi condenado a 32 anos e medio de prisión e a 36 anos de liberdade vixiada por abusar de seis alumnos do centro en 2019, cando tiñan 15 anos, durante o desenvolvemento de actividades extraescolares. En concreto, os feitos sucederon nun campamento que tivo lugar en Cambados e nunha peregrinación a Santiago de Compostela, así como, respecto a un dos menores, durante a visualización da final da Champions League nunha asociación xuvenil da que o colexio estaba a cargo. Así o decretou a sección cuarta da Audiencia Provincial de Pontevedra, que considera acreditado que o investigado cometeu sete delitos de abuso sexual, tres deles continuados. Ademais da pena de prisión, impúxolle o pago dunha indemnización de 76.000 euros ao conxunto das vítimas, pois entende que “non cabe ningunha dúbida de que todas e cada unha delas sufriron un dano psicolóxico evidente”, así como a inhabilitación especial para calquera profesión ou oficio, sexa ou non retribuído, que conleve contacto regular e directo con menores de idade por tempo superior en 31 anos ao de duración da pena de prisión imposta.

social youtube xornalgalicia   feed-image

Desde la Unión de Asociaciones de Trabajadores Autónomos y Emprendedores (UATAE) alertan de que el pasado miércoles, 22 de septiembre, se cumplió un año desde que el Congreso de los Diputados aprobara en pleno -con solo una abstención y ningún voto en contra- tomar en consideración una proposición de ley para establecer un régimen sancionador de la morosidad, sin que en todo este tiempo la tramitación parlamentaria haya avanzado.

social youtube xornalgalicia   feed-image

SR.ALCALDE DO CONCELLO DE MIÑOSR.ALCALDE DO CONCELLO DE MIÑOMiguel Anxo Abraira Sobrado, en representación da organización política LIGANDO MIÑO, con e-mail: Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.ÓN:

social youtube xornalgalicia   feed-image

El sindicato critica que no se haya estado prestando servicioEl sindicato critica que no se haya estado prestando servicio
A Coruña, 6 de septiembre de 2021.- La Federación de Atención a la Ciudadanía de la UNIÓN SINDICAL OBRERA en Galicia (FAC USO Galicia) denuncia que el Ayuntamiento de Sada lleva desde enero de 2020 sin un Agente de Tecnologías de la Información y la Comunicación (Agente TIC). 

social youtube xornalgalicia   feed-image

El sindicato critica la pasividad ante la situación irregular de tres policías El sindicato critica la pasividad ante la situación irregular de tres policías 
A Coruña, 8 de septiembre de 2021.- La Federación de Atención a la Ciudadanía de la UNIÓN SINDICAL OBRERA en Galicia (FAC USO Galicia) denuncia que el Ayuntamiento de Sada ningunea los acuerdos de la Mesa General de Negociación.

social youtube xornalgalicia   feed-image
Coincidiendo con el anuncio de la Comisión Europea sobre el primer desembolso de 9.000 millones de euros de prefinanciación para España, con cargo al Mecanismo de Recuperación y Resiliencia, el Banco de España ha publicado el incremento, en tan solo un mes, de 23.478 millones de euros de la deuda pública en junio.
social youtube xornalgalicia   feed-image

Arquivo 210818 MobilizaciónEnSUREXPORTO pasado venres 20 de agosto faleceu na Terra Chá un traballador de Surexport de 27 anos. Compañeiras e compañeiros de traballo relataron varias xornadas continuadas de até 14 horas ao día con altas temperaturas, case sen auga para hidratarse, sen descanso e baixo comentarios humillantes.

Xa pasaron varios días deste gravísimo suceso, e nin dende a empresa nin dende a Consellaría de Emprego e Igualdade, Inspección ou Ministerio de Traballo se está a proporcionar información que esclareza o acontecido.

social youtube xornalgalicia   feed-image

La Semana Mundial del Agua se inauguró el 23 de agosto con un llamamiento a la transformación masiva de nuestras sociedades. Los participantes de todo el mundo pasarán la próxima semana desarrollando soluciones para ayudar al mundo a afrontar retos como la escasez de agua, la crisis climática, la pobreza y la pérdida de biodiversidad.

Treinta años después de su inicio, la Semana


TAMBIÉN LE PUEDE INTERESARlineaazul 1600